Освітні он-лайн технології
1.Google сервіси:
б) Classroom - кожен клас має свою унікальну адресу, в самому класі є 4 розділи: новини(розміщуємо матеріал до уроку, обговорюємо тему), завдання (різнотипні завдання,є змога розділити на теми), користувачі, оцінки.
в)Google-документи,презентації,таблиці. В умовах відсутності MS Office, прийнятна альтернатива. Суспільне використання офису, дає змогу працювати в групах.
г) Google форми - тестування, анкети опитування. Автоматизована перевірка результатів. При активуванні функції сбір поштових скриньок, унеможливлює повторне проходження тесту.
2. Сервіс-онлайн "На урок":
а) Конкурси:
- Всеукраїнський конкурс «Ок, Google, З днем народження!» 2019 рік
- Всеукраїнський конкурс «Безпечний Інтернет» 2020 рік
б) Тестування:
- створення тестів;
-використання бібліотеки тестів.
- створення тестів;
-використання бібліотеки тестів.
в) Олімпіади:
- Осінь 2019 - Олімпіада з інформатики
- Зима 2020 - Олімпіада з інформатики
- Осінь 2019 - Олімпіада з інформатики
- Зима 2020 - Олімпіада з інформатики
3. Studio.code.org - Вивчай Інформатику - основи програмування.
а) курси:
- Курс 1
Курс 1 розроблений для того, щоб учні, котрі лише вчаться читати, могли створювати комп'ютерні програми, які навчать співпрацювати з іншими, розвивати навички розв'язування задач та наполегливість у пошуку рішень. До кінця цього курсу учні навчаться створювати власну гру або історію, якою зможуть поділитися з іншими. Рекомендується для 1 класу.
- Курс 2
Курс 2 розроблено для учнів, котрі вміють читати, але не мають попереднього досвіду програмування. Протягом навчання учні створюватимуть програми для розв'язування задач та розроблятимуть інтерактивні ігри чи історії, якими зможуть поділитися з
іншими. Рекомендується для 2-5 класів.
- Курс 3
Курс 3 розроблено для учнів, котрі опанували Курс 2. Учні глибше розглянуть ті поняття програмування, з якими ознайомились у попередніх курсах, щоб розробляти гнучкіші рішення для складніших задач. До кінця навчання учні створять інтерактивні історії та ігри, якими зможуть поділитися з іншими. Рекомендується для 4-5 класів.
- Курс 4
Курс 4 призначений для учнів, які пройшли Курси 2 та 3. Учні навчаться розв'язувати завдання підвищеної складності, а також комбінувати поняття при розв'язуванні цих завдань. Завершивши курс, учні зможуть створювати програми, які демонструватимуть опанування численних навичок, в тому числі циклів та функцій з параметрами. Рекомендовано для 4-8 класів.
б) година коду:
- Година коду із Майнкрафт - Використовуй блоки коду, щоб провести Алекса чи Стіва через пригоди в цьому світі Майнкрафт.
Курс 1 розроблений для того, щоб учні, котрі лише вчаться читати, могли створювати комп'ютерні програми, які навчать співпрацювати з іншими, розвивати навички розв'язування задач та наполегливість у пошуку рішень. До кінця цього курсу учні навчаться створювати власну гру або історію, якою зможуть поділитися з іншими. Рекомендується для 1 класу.
- Курс 2
Курс 2 розроблено для учнів, котрі вміють читати, але не мають попереднього досвіду програмування. Протягом навчання учні створюватимуть програми для розв'язування задач та розроблятимуть інтерактивні ігри чи історії, якими зможуть поділитися з
іншими. Рекомендується для 2-5 класів.
- Курс 3
Курс 3 розроблено для учнів, котрі опанували Курс 2. Учні глибше розглянуть ті поняття програмування, з якими ознайомились у попередніх курсах, щоб розробляти гнучкіші рішення для складніших задач. До кінця навчання учні створять інтерактивні історії та ігри, якими зможуть поділитися з іншими. Рекомендується для 4-5 класів.
- Курс 4
Курс 4 призначений для учнів, які пройшли Курси 2 та 3. Учні навчаться розв'язувати завдання підвищеної складності, а також комбінувати поняття при розв'язуванні цих завдань. Завершивши курс, учні зможуть створювати програми, які демонструватимуть опанування численних навичок, в тому числі циклів та функцій з параметрами. Рекомендовано для 4-8 класів.
б) година коду:
- Година коду із Майнкрафт - Використовуй блоки коду, щоб провести Алекса чи Стіва через пригоди в цьому світі Майнкрафт.
- Зоряні війни: Закодуємо далеку Галактику - Навчися програмувати дроїдів і створи власну гру "Зоряні війни" в далекій-далекій галактиці.
- Кодуємо з Анною та Ельзою - За допомогою коду ти можеш приєднатися до Анни та Ельзи, які досліджують магію та красу криги. Ти намалюєш сніжинки та крижані візерунки, катаючись на ковзанах, і створиш зимову казку, якою зможеш поділитися зі своїми друзями.
- Ваяна: Мандрівка з кодом - Цей новий підручник Година коду Діснею використовує наочну мову програмування із застосуванням блоків, у якій учні, щоби писати код, просто перетягують та відпускають наочні блоки. Наочне програмування — це веселий та легкий для розуміння шлях навчання логіці кодування. Ознайомлення з наочним програмуванням закладає фундамент для складнішої діяльності, програмування на основі тексту. Цей підручник орієнтовано на дітей віку від 8 років, і тих, хто намагається кодувати вперше. Він доступний 23 мовами та локалізований за межами США. Цей підручник доступний безкоштовно через Інтернет, і включає цифровий інструментарій англійською та іспанською для педагогів та організаторів подій.
4. Академія Cisco.
З 2018 року беремо участь у заходах з приводу Дня Безпечного Інтернету.5. Сервіс Kahoot! - вчимося граючись.
6. Вивчаємо мову розмітки HTML-онлайн.
а) Академия HTML - посиланняб) Освітня платформа Prometheus - курс Основи Web UI розробки
в) Освітня платформа EdEra - курс Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)
7. Комп'ютерна графіка.
а) Планер 5D - 3D графіка - створи будинок своєї мрії за декілька хвилин.
Немає коментарів:
Дописати коментар